Відповідно до Правил роздрібної торгівлі алкогольною продукцією, затверджених постановою КМУ №854 від 30.07.96р., алкогольна продукція належної якості поверненню чи заміні не підлягає.

У разі виявлення недоліків, фальсифікацій алкогольних напоїв, продажу їх у неналежній якості споживач має право вимагати від Інтернет-магазину:

  • заміни на аналогічний товар належної якості,
  • заміни на інший товар з відповідним перерахунком відпускної ціни,
  • повернення коштів.

Для здійснення заміни товару або повернення коштів, покупцю необхідно надати розрахунковий документ встановленого зразка, виданий йому Інтернет-магазином при здійсненні покупки, що підтверджує факт покупки, з позначкою дати продажу.

Також при оформленні замовлення, що включає алкогольну продукцію, покупець погоджується з тим, що має право відмовитися лише від всього переліку замовленої продукції, а не від її частини.

Кошик
Догори